گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم که دگر باز از این گونه خطاها نکنم بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم ! xa0 مگه میشه از طعم بوسه هات گذشت ریحـــان گلی من؟...