
من صبورم اما ...
بی دلیل از قفس کهنه ی شب میترسم
بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند
میترسم
ریحــــــــــــانه بدون تو من تنها و دنیا برام مث یه جاده پر از برف بی انتها میشه
تا آخرش با همیم
ما را در سایت عاشقانه های امیر و ریحان گلی دنبال میکنید
برچسب: دنیا بی تو,دنیا بی تو هیچه,دنیا بی تو دنیای خوبی نیست,دنيا بي تو,دنیا بی تو سیرم,دنیای بی تو,دنياي بي تو,دنیای بی تو بودن,دنیای بی تو علیرضا بلوری,دنیای بی تویه زندونه, نویسنده: بازدید: 259