عاشقشم... عاشق موهاشم...عاشق طرز لباس پوشیدنش...دستاش...چشماش... طرز حرف زدنش...عاشق خندیدنشم...صداش...استایلش...عطرش...وقتی خوش حاله عاشقشم...حتی وقتی خوشحال نیس...☹️وقتی صدام میکنه...وقتی باهمیم...وقتی باهم نیستیم...❌من...عاشقشم...!❤️عاااااشششششق ریحان گلیمم تا ابددددددد + نوشته شده در یکشنبه دوم خرداد ۱۳۹۵ ساعت 12:34 توسط AMIR | عاشقانه های امیر و ریحان گلی...ما را در سایت عاشقانه های امیر و ریحان گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14
حس زیبا... حــــــس قشنــــــگیہ ...یڪـﮯ نگرانتــــــ باشہ ...یڪـﮯ بترسه از اینڪہ ،یہ روز از دستتــــــ بده ...سعی ڪنہ ناراحتتــــــ نڪنہ ،حــــــس قشنــــــگیہ …وقتی ازش جــــــدا میشـﮯ ،اس ام اس بــــــدهعزیز دلــــــم رسیــــــد؟قشنــــــگہ :یهــــــو ...بغلتــــــ کنہ ...یهــــــو ...توی جمــــــع ... در گوشتــــــ بگہ :دوســــ♥️ــتــــــ دارم ...بگہ ڪہ حواســــــم بهتــــــ هستــــــ ...حس قشنــــــگیہ ...ازتــــــ حمایتــــــ ڪنہ …آره …!!دوســـــــتــــــ داشت عاشقانه های امیر و ریحان گلی...ما را در سایت عاشقانه های امیر و ریحان گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13
عاشقانه های امیر و ریحان گلی...ما را در سایت عاشقانه های امیر و ریحان گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113
وقتى يه عاشقانه های امیر و ریحان گلی...ما را در سایت عاشقانه های امیر و ریحان گلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61
ما را در سایت عاشقانه های امیر و ریحان گلی دنبال میکنید
برچسب: بی تو نه زندگی خوش است,بی تو نه زندگی خوشم,بی تو نه صدا مونده,بی تو نه,بی تو نه بوی خاک,بی تو نه هست های ما,بي تو نه صدا مونده,بی تو نه مردگی خوشم,بی تو نه شمارش ستاره ها,بی تو مهتاب شبی, نویسنده: بازدید: 208